czwartek, 6 sierpnia 2015

Liebster Blog Award

Cześć! Został nominowana do Liebster Blog Award przez Swarfigę. Dziękuję z całego serducha!

Pytania Swarfigi
1. Jaki jest twój ulubiony cytat i kogo?

Mam dwa ulubione cytaty.
Jeśli coś jest nudne po dwóch minutach, przedłuż to do czterech. Jeżeli nadal jest nudne, to do ośmiu. Potem szesnastu. Potem trzydziestu dwu. W końcu odkrywa się, że wcale nie jest to nudne. — John Cage

Nie można mieć wszystkiego. Gdzie by to trzymać? — Steven Wright

2. Kto jest twoim ulubionym autorem/autorką?
Moim ulubionym pisarzem od niedawna jest Jarosław Grzędowicz i od dawna uwielbiany Michael Scott. Natomiast co do autorek książek moją miłością jest Trudi Canavan. W niedalekiej przyszłości zamierzam zdobyć jej adres e-mail i wysłać jej wiadomość ^^ Ale pewnie i tak coś nie zadziała XD

3. Twój ulubiony parring?

Dramione, oczywiście. Ewentualnie Harrmione i Hinny. Ostatnio przekonałam się także do Cedmione.

4. Wolisz dzień czy noc?

Zdecydowanie noc. W tym roku w takim upale, jaki panuje w dzień, nie da się żyć, dlatego przestawiłam się na tryb nocny. I jest o niebo lepiej.

5. Jaki jest twój ulubiony gatunek filmowy?

Komedia i kryminał. Nie toleruję niczego innego, jeśli mam wybór. Szkoda, że w większości przypadków go nie mam.

6. Czy DiCaprio powinien twoim zdaniem dostać Oskara?

Szczerze pisząc, to ja nie orientuję się w showbiznesie, więc mnie o to nie pytaj. Nie oglądałam nawet Titanica, więc tak trochę głupio byłoby mówić o czymś, o czym nie mam bladego pojęcia, prawda?

7. Czy wzięłabyś udział w obozie survivalowym?

Chyba nie. Chociaż ja zawsze zmieniam zdanie w ostatniej chwili, więc może jednak tak.

8. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w Hogwarcie?

Hmm. Eliksiry, zdecydowanie. W mojej mugolskiej szkole bardzo lubię chemię, tylko jest więcej teorii o budowie cząsteczek niż samych doświadczeń. Oprócz eliksirów byłyby pewnie zaklęcia i opieka nad magicznymi stworzeniami.

9. Gdybyś mogła odwiedzić dowolny kraj zupełnie za darmo to gdzie byś pojechała?

Jeśli zupełnie za darmo… To chyba do jakiegoś dalekiego państwa, na przykład do Japonii, Bangladeszu lub Peru. Chętnie pojechałabym też do Ameryki i na jakieś wyspy, może Barbados lub Sri Lankę. W Europie odwiedziłabym Francję albo Grecję. W sumie to daje dość sporo państw, więc mnie, jako osobie wiecznie niezdecydowanej, decyzja zabrałaby sporo czasu.

10. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?

Moją ulubioną animacją był (i nadal jest) film „Jak wytresować smoka", zarówno część pierwsza, jak i druga. Natomiast ulubioną dobranocką były „Smerfy" i „Bracia Koala".

11. Gdybyś mogła zostać postacią z dowolnego filmu, kogo byś wybrała?

A bo ja wiem… Najchętniej zostałabym Soneą z „Gildii Magów" (Trudi Canavan), ale jeszcze nie wyprodukowali takiego filmu. Skoro go nie ma, to zostanę… Lyrą ze „Złotego Kompasu"! Uwielbiam ten film, jak i książkę (to pierwsza część trylogii pt. „Mroczne materie" autorstwa Phillipa Pullmana) i z niecierpliwością czekam na kolejne części. Oby je wyprodukowali!

Moje pytania

1. Co jest twoją największą zaletą?
2. Co jest twoją największą wadą? Jak starasz się jej pozbyć?
3. Jaki jest twój ideał kobiety?
4. Wiedząc, że twój największy wróg ma umrzeć za trzy godziny, co byś zrobiła?
5. Jaki masz stosunek do zwierząt?
6. Czy zaszła taka sytuacja, której nigdy nie zapomnisz?
7. Jaka jest twoja ulubiona marka ubrań?
8. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
9. Jaki jest Twój sposób na upały?
10. Jaka była twoja najbardziej zawstydzająca wpadka?
11. Gdybyś posiadała zdolność polimorfii, w jakie zwierzę zamieniałabyś się?

Nominuję:
Death is the only way to another life
• Świat według Hermiony Granger
Jedno słowo
Dziennik Albusa Pottera
Amy Lily C.

Ponadto dziękuję Lusi Na za ocenienie mojgo opowiadania.

5 komentarzy:

  1. Hejo kochana! :3
    W imieniu swoim i Mary♥ z całego serducha dziękuję za nominację! Jesteś kochana! ♥♥♥
    Na nominację odpowiemy, jak Mara♥ wróci z wakacji xD
    Tylko mam takie pytanko...
    ,,3. Jaki jest twój ideał kobiety?’’ ---> nie ma być mężczyzny, czy po prostu chciałaś być oryginalna i dałaś: kobiety? xD
    Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaki! :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiadomo każda kobieta ma swój ideał, do którego dąży. Chciałabym wiedzieć, do czego Wy zmierzacie *.-

      Usuń
  2. Tez uwielbiam Grzędowicza !!! Mam w domu wszystkie części "Pana Lodowego Ogrodu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero z nim zaczynam, ale już mnie uwiódł… Oczywiście w przenośni. Jestem na czwartym rozdziale części pierwszej i już kocham jego styl pisania ^^

      Usuń